Administrativ medarbejder søges

Kan du lide at arbejde sammen med mange forskellige mennesker? Og har du lyst til at arbejde med tal og komplekse administrative arbejdsopgaver på Danmarks Bedste Arbejdsplads? Så er det måske dig, vi leder efter. 

Vi søger en administrativ medarbejder, 37 timer ugentligt, til Job-, Aktivitets- og Kompetencecenteret (JAC) i Gentofte Kommune per 1. november 2022. 

JAC har en bred vifte af dagtilbud til voksne mennesker med særlige behov. Vi har godt 400 borgere tilknyttet og er ca. 110 ansatte personaler. Geografisk er vi fordelt på seks adresser i Gentofte Kommune. Administrationen er beliggende på Sandtoften 3 i Gentofte. 

Om stillingen

Du bliver en del af et team på tre administrative medarbejdere og en receptionist. Dine arbejdsopgaver kan inddeles i tre hovedområder: 
Økonomiopgaver: Debitor-Kreditor bogholderi. Vi arbejder med Prisme Drift.
Personaleadministrative opgaver: Herunder løn og ansættelse. Vi arbejder også med KMD- Rollebaseret indgang, statistikker, kontrolopgaver, indberetninger i KMD Vagtplan m.v. 
Diverse administrative opgaver:  Stort og småt herunder en del ad hoc-opgaver.

Bliv en del af Danmarks Bedste Arbejdsplads

JAC er de sidste fire år blevet kåret til Danmarks Bedste Offentlige Arbejdsplads og de to sidste år også til Danmarks Bedste Arbejdsplads. Vi har en 90 % ledelsesløs organisering, et stærkt fællesskab, en høj faglighed og en høj grad af tillid til hinanden. Vi har højt til loftet, og som medarbejder har du stor indflydelse både på dit daglige arbejde og organisationen som helhed. Du er fx med til at udtænke organisationens strategi, styre økonomien og rekruttere nye medarbejdere. Samtidig har vi rigtig gode muligheder for faglig udvikling og efteruddannelse.

Hvad stiller vi af krav?

Vi forventer, at du har administrativ erfaring, gerne inden for den offentlige sektor, men det er ikke et krav
Du skal trives med administrative opgaver, men du skal også være god til tal
Du skal kunne have mange bolde i luften, være struktureret og arbejde i et miljø med mange afbrydelser. 

Hvad kan vi tilbyde?

En arbejdsdag med kontakt til mange mennesker – lige fra vores borgere med særlige behov til ledelse, personale og eksterne samarbejdspartnere 
En dynamisk, spændende og uhøjtidelig arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
En åben, humoristisk og engageret personalegruppe
Gode efteruddannelsesmuligheder og kollegaer med stor erfaring 
Oplæring i de systemer vi bruger
Fleksible og gode arbejdsforhold.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelse i forhold til aftaler med Gentofte kommunal Forening. Arbejdstiden ligger fortrinsvis mellem kl. 07.30 og 15.00 med aftalt fleksibilitet indbygget. 

Vi holder første samtalerunde mandag d. 26. september 2022 og anden samtalerunde onsdag d. 28. september 2022.

Ansøgning

Der er ansøgningsfrist tirsdag d. 20. september kl. 12.00. Du søger stillingen via linket her

Vil du vide mere?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Janne Kejser på tlf.: 39 98 79 05 eller centerleder Ann-Christina Matzen Andreasen på tlf.: 51 39 68 30.