Gartnerteamet søger jobcoach

Er du gartner eller pædagog med grønne fingre og brænder for at arbejde med mennesker med særlige behov?  

Vi søger en jobcoach til en fuldtidsstilling i vores Gartnerteam per 1. januar 2021. Gartnerteamet er en arbejdsplads for mennesker med særlige behov og løser opgaver for virksomheder og private med Jyske Bank i Lyngby som største kunde. 

Dine primære arbejdsopgaver bliver at coache medarbejderne i deres arbejde, løse gartneropgaver og ikke mindst kvalitetssikre arbejdet. Det betyder, at du skal oplære og coache medarbejderne i deres daglige arbejde, strukturere deres arbejdsopgaver og støtte og vejlede dem undervejs i gartnerarbejdet. Derudover skal du udarbejde tilbud til kunder, udarbejde arbejdsplaner, være med til at skrive handleplaner for borgerne og deltage i statusmøder. Der kan også være andet dokumentationsarbejde. 

Du kommer til at arbejde i et lille team sammen med en anden jobcoach med pædagogisk baggrund. Gartnerteamet har pt. ti medarbejdere og et par praktikanter med særlige behov. Det er bl.a. mennesker med kognitive funktionsnedsættelser, indlæringsvanskeligheder og psykisk sårbare. Det er vigtigt, at du både har interesse for at arbejde med mennesker med særlige behov og for gartnerarbejde. 

Gartnerteamet er en del af Nextjob, som hører under Job-, Aktivitets- og Kompetencecenteret (JAC) i Gentofte Kommune. Du vil indgå som en del af personalet i hele Nextjob og bliver således en del af et større team på ca. 25 ansatte, som du også kan sparre med om vejledning og støtte af målgruppen på arbejdsmarkedet. 

Bliv en del af Danmarks og Europas Bedste Offentlige Arbejdsplads

JAC er de sidste to år blevet kåret til Danmarks og Europas Bedste Offentlige Arbejdsplads. Vi har en 90% ledelsesløs organisering, et stærkt fællesskab, en høj grad af tillid til hinanden og en stolthed over vores arbejde. Vi har højt til loftet, og som medarbejder er du med til at træffe de store beslutninger om både det daglige pædagogiske arbejde og organisationen som helhed. Det er vigtigt for os, at vi udvikler os både fagligt og kollegialt.

Vi forventer, at du:

Har en baggrund som gartner eller pædagog med flair for gartnerfaget
Har kørekort 
Er god til at samarbejde, men også i høj grad kan arbejde selvstændigt 
Har erfaring med målgruppen, men det er ikke et krav
Har en åben og positiv personlighed 
Kan kommunikere med mange forskellige målgrupper 
Er ansvarsbevidst og kan bevare overblikket i en travl hverdag. 

Vi tilbyder til gengæld:

Ansættelse på Danmarks og Europas Bedste Offentlige Arbejdsplads
Stort medansvar i den daglige planlægning af dit eget, dine kollegers og de ansattes arbejde 
En sjov og afvekslende arbejdsdag i selskab med mange forskellige mennesker 
Faglig sparring med søde og engagerede kollegaer med et godt socialt fællesskab. 

Arbejdstid og løn

Arbejdstiden ligger i dagtimerne mellem kl. 7.30-15.00. Løn og ansættelsesforhold er efter SL’s lokalaftale for jobcoaches. Som en del af Gentofte Kommunes personalepolitik skal der indhentes udvidet straffeattest ved ansættelsen.

Sådan søger du

Der er ansøgningsfrist d. 19. november 2020 kl. 12.00. Vi holder ansættelsessamtaler den 24. november og d. 26. november.
Du ansøger stillingen i Gartnerteamet via linket her. 

Mere information

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte jobcoach Arki Hansen på tlf.: 40 43 18 26.

Læs mere om Gartnerteamet her